بازرگانی بهروز تماس با 05131774

فروش ویژه انواع تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق ، بهترین قیمت، بهترین تخفیف، همراه با ارسال رایگان

بازرگانی بهروز تماس با 05131774

فروش ویژه انواع تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق ، بهترین قیمت، بهترین تخفیف، همراه با ارسال رایگان

بازرگانی بهروز تماس با 05131774

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میگر

میگر یا تستر عایق چیست؟
تستر عایق یا اصطلاحاً میگر در اندازه گیری مقاومت بین عایق ها که معمولا مقاومت بالائی باید باشد به کمک ما می‏آید. این تجهیزات با اعمال ولتاژ ثابت و بسیار بالا به عایق مورد تست و اندازه گیری جریانی که از تجهیز عبور میکند می توانند مقاومت های بسیار بالا را اندازه گیری کنند. از دستگاه تست عایقی می توان جهت تست سوئیچ های وکیوم، شبکه های توزیع برق فشار قوی و تست ادواتی که جهت عایق کردن استفاده می کنند در بسیاری از کاربردها با توجه به سبکی و قابل حمل بودن آنها استفاده نمود.

همچنین از میگر یا تستر عایقی Isulation tester جهت اندازه‎گیری مقاومت های بالا و معمولا جهت ارزیابی کیفیت عایق ها در ولتاژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرند. از کاربردهای دیگر تستر عایقی اندازه گیری مقاومت سیم پیچهای موتور و کابل و مواد عایق دیگر یا تست کلیدهای الکتریکی در حدود مگااهم می باشد. همچنین از میگر برای اندازه گیری مقاومت بین هر یک از فازها و زمین می توان استفاده کرد.

برای خرید با بهترین قیمت به وبسایت BTMCO.IR مراجعه کنید

  • تبلیغات تبیغات
  • ۰
  • ۰

کالیبراتور دما ترموکوپل جی دراک مدل GE Druck DPI 822 کالیبراتور دما دستگاهی است که جهت کنترل و صحت مقادیر اندازه گیری شده توسط تجهیزات اندازه گیری دما بکار می روند. کالیبراتورهای دما به کمک سنسور های دمای ترموکوبل یا RTD، امکان مقایسه ی دمای واقعی با مقادیر اندازه گیری شده با دقت بالا را برای ما فراهم می کنند. خصوصیت بسیار مهم کالیبراتورهای دما دقت اندازه گیری آنها می باشد و یکی از فاکتورهای اصلی تعیین کننده قیمت کالیبراتور دما می باشد.

  • تبلیغات تبیغات
  • ۰
  • ۰

MLM-100 یک تراز لیزری کوچک است که کمک می کند تا اپراتور سطح عمودی و افقی دقیق را پیدا کند پرتوهای لیزری درخشان دستگاه حتی در نور روز قابل رویت هستند . پاسخ سریع و آسان این دستگاه باعث می شود دستگاه یک ابزار ایده آل برای کاربران و کارشناسان شود MLM-100 به طور گسترده ای در صنعت ساخت و ساز، نجاری، صنایع چوب، معماری، مهندسی عمران، سیم کشی، و غیره استفاده می شود


تاریخ معرفی : ۱۳۹۵/۸/۹ 
برند:  Marmonix/Canada 
  • تبلیغات تبیغات
فروش ویژه محصولات تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق